MD CLINIC akupunktur och kinesisk medicin

Kinesisk medicin är ett naturligt, ofarligt och effektivt val om du vill:

• Bevara din hälsa
  • Förbättra hälsan när du är sjuk
  • Uppnå en hälsosam och balanserad livsstil, och vitalitet

Målet i behandlingarna inom kinesisk medicin är att behålla hälsan, uppnå balans och förbättra självläkning. Äkta hälsa är inte bara frånvaro av sjukdomar, men även att ha syftet och styrkan att leva till sin fulla potential och njuta av livet!

DUE TO THE WORK ON THE RESERACH PROJECT THE CLINIC IS CLOSED FOR COMMERCIAL ACTIVITIES UNTIL FURTHER NOTICE. PLEASE CONTACT THE CLINIC

FOR MORE INFORMATION OR A REFERRAL TO ANOTHER PRACTITIONER.

FERTILITET & KVINNOHÄLSAN

Fertilitet behanndling för både kvinnor och män; genikologiska besvär, t.ex. endometrios, mensvärk, oregelbunden, riklig, sen eller utebliven mens, PMS, urinvägsinfektion, klimakterietbesvär

KÄNSLOMÄSSIGT VÄLBEFINNANDE

Stress, ångest, depression; ADD/ADHD och andra sociala beteendestörningar hos barn och tonåringar; matsmältnings-, sömn- och andra besvär förbinds ofta med känslomässigaproblem

KRONISK SMÄRTA & TRÖTTHET

Kronisk smärta i lederna och musklerna, kroniskt trötthetssyndrom, fibromyalgi, autoimmuna sjukdommar som reumatoid artrit, ulcerös kolit

Ditt första besök kommer att fokuseras på att ställas diagnos och upprätta en behandlingsplan.

Under cirka 90 minuter går vi igenom din hälso-historia, de hälso-frågor du har samt tar puls-diagnostik och tittar på tungan. En hel del tid går åt till att förklara hur du ska behandlas och vilka resultat att förvänta.

Behandlingsplanen tar hänsyn till komplexiteteten och varaktigheten av din kondition, din fysiska konstitution och livsstil. Akupunktur och/eller örter samt möjliga ändringar i dieten rekommenderas med hänseende till din livsstil. Antal behandlings-tillfällen varierar betydligt beroende på hur långt gången obalansen är och det är individuellt hur man reagerar på behandlingen.

Alla behandlingar är fullgjort av Marina Danilova som är diplomerad i akupunktur och traditionell kinesisk medicin (TKM) samt basmedicin (anatomi, fysiologi, patologi). Dessutom hon är utbildat i Hunyuan medicin, japansk akupunktur, klassiska kinesisk ört medicin och kostterapi.

MD CLINIC

Call us: 072 888 0864